مراسم توديع سردار نبي الله حيدري و معارفه سرهنگ عليرضا اكبرشاهي  فرمانده انتظامي استان يزد

يزدفردا- مراسم توديع و معارفه فرمانده انتظامي استان يزد امروز در سالن تربيت معلم پاکنژاد برگزار و در اين مراسم  سرهنگ عليرضا اكبرشاهي به عنوان فرمانده جديدانتظامي استان يزد معرفي و از زحمات سردار نبي‌الله حيدري تقدير شد
به گزارش يزدفردا"، سرهنگ عليرضا اكبرشاهي  قبلا در پست جانشين نيروي انتظامي استان تهران انجام وضيفه مي نموده  است  .

بنابر گزارش ايرنا:فرمانده نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران با اشاره به اينكه با ايجاد ديوار در كشور، نمي‌توان بر امنيت مسلط بود گفت: براي تسلط بر امنيت كشور بايد منابع تهديد، شناسايي شود.

سرتيپ پاسدار اسماعيل احمدي مقدم امروزدر آيين توديع و معارفه فرمانده انتظامي استان يزد افزود: تهاجم فرهنگي كه امروز تمام زوايايش مشخص شده، زماني دشمن آن را انكار مي‌كرد.

وي ادامه داد: امروز دشمنان، خاورميانه بزرگ را با محوريت اسراييل با ابعاد سياسي، اقتصادي و فرهنگي مطرح مي‌كنند اما صحبتي از اقدام نظامي نيست، در حالي كه اسراييل، پادگان و نمادي از همه قدرت‌هاي استكباري غرب است.

احمدي مقدم بر حفظ هويت فرهنگي كشور تاكيد كرد و يادآور شد: دشمنان ما تلاش مي‌كنند با افزايش توليد مواد مخدر در افغانستان و وارد ساختن آن به كشور و همچنين طراحي مدهاي جديد در جامعه، هنجارشكني كنند.

وي افزود: امنيت، اولين و مهم‌ترين كاركرد حكومت‌ها است ولي عدالت در چند قرن اخير با موضوع رفاه در زندگي مردم موضوعيت پيدا كرده است.

فرمانده نيروي انتظامي كشور خاطرنشان كرد: اسلام هر سه كاركرد امنيت، عدالت و توسعه را براي دولت‌ها و حكومت‌ها قائل است.

وي اضافه كرد: اگر امنيت و عدالت نباشد توسعه نيز امكان پذير نخواهد بود و توسعه بدون عدالت نيز سبب مي‌شود تا ثروت با بخش خاصي از جامعه تعلق پيدا كند و بخش ديگري نيز از آن محروم باشد.

احمدي مقدم افزود: هر وقت خواستيم توسعه را اندازه بگيريم بايد فرهنگ و عدالت را نيز اندازه گرفت تا مشخص شود مردم چه مقدار از عدالت برخوردار شده‌اند.

وي گفت: تغيير فضاي ارزشي در كشور سبب شده تا جرم نيز كاهش پيدا كند.

وي افزايش احساس امنيت، مشاركت و رضايت مردم را از برنامه‌هاي اصلي اين نيرو ذكر كرد واظهار داشت: در سال جاري و با همكاري دولت، برنامه‌هاي خوبي براي تجهيز و پشتيباني نيروي انتظامي اجرا خواهد شد.

نماينده ولي فقيه و امام جمعه يزد نيز در اين آيين گفت: با مواد مخدر كه باعث نگراني خانواده‌ها شده بايد برخورد جدي شود.

حجت‌الاسلام و المسلمين محمدعلي صدوقي باتاكيد بر تامين امكانات و تجهيزات جديد براي نيروي انتظامي استان يزد افزود:مبارزه با قاچاقچيان مواد مخدر، نياز به امكانات جديدي دارد.

استاندار يزد نيز مباحث فرهنگي را از موضوعات اصلي استان يزد ذكر كرد و گفت: ماهيت سازمان‌ها، نهادها و تشكل‌ها در يزد فرهنگي است.

ابوالقاسم عاصي افزود: دولت نهم به ارزش‌هاي اصيل انقلاب و نظام توجه دارد و ما نيز همت خود را در استان يزد بر احياي دارالعباده‌بنا نهاده‌ايم.

در اين آيين سرهنگ عليرضا اكبرشاهي به عنوان فرمانده جديدانتظامي استان يزد معرفي و از زحمات سردار نبي‌الله حيدري تقدير شد.

يزدفردا ضمن عرض خسته نباشيد به سردار نبي الله حيدري  و آرزوي توفيق روز افزون در تمام امور زندگي براي ايشان  به جناب سرهنگ عليرضا اكبر شاهي خير مقدم گفته و اميد واريم در اين سنگر نيز بتوانند همچو گذشته منشاء تحول و برقراري امنيت  باشند

منابع :پايگاه پليس -ايرنا

يزدفردا 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا